Qu'ètz en situacion de handicap : senhalar un problèma d'accessibilitat suu hialat TXIK TXAK (linhas regularas)

Qu'avetz encontrat un problèma d'accessibilitat suu hialat de las linhas regularas de transpòrts TXIK TXAK e que desiratz ns'ac senhalar ? Pleatz la vòsta demanda dirèctament en linha.

Actualizat lo : 22 November 2024

Recevable tota l'annada

Realizable per internet

Si lo senhalament concerneish lo Transpòrt de las personas a mobilitat redusida (TPMR), que'vs pregam d'utilizar lo formulari qui l'ei dedicat : accedir au formulari dedicat au TPMR (ancianament AccéoPlus e Hegobus).

Entà tota reclamacion hòra problèma d'accessibilitat entà las personas en situacion de handicap, que'vs convidam a vosauts tornar suu formulari de reclamacion TXIK TXAK.

Si l'o los problèmas d'accessibilitat qui avetz encontrats que concerneishen ua linha regulara deu hialat de transpòrts TXIK TXAK, mercés de completar lo formulari ací devath.

Completar lo formulari dedicat a las linhas regularas

Description des difficultés rencontrées
Votre trajet
Vos coordonnées
Confidentialité

Les données personnelles que vous fournissez à travers ce formulaire sont traitées par la Communauté Pays Basque, le Syndicat des mobilités Côte Basque-Adour et le délégataire en charge des lignes régulières du réseau Txik Txak en leur qualité de responsable de traitement et permettront de donner suite à votre signalement. De plus amples informations, notamment sur l'exercice de vos droits et le retrait de votre consentement, sont disponibles dans notre politique de confidentialité.